Sobre el disseny de l’Ecotó

by

El disseny de l’Ecotó respon a una sèrie de necessitats concretes. En primer lloc el producte  ha de poder ser acceptat pel mercat en clau de valor, doncs és l’usuari final qui ho determina. Ha de respondre a una necessitat del mercat aportant una solució.  Des d’aquest punt de vista, l’Ecotó dóna resposta al problema diari d’embolicar els entrepans dels nostres fills, a la preocupació pel reciclatge, la sostenibilitat i el respecte a l’entorn.

D’altra banda, els productes que es fan a Estel Tàpia tenen uns condicionants concrets en els quals no s’ha de basar l’argument de venda. El procés de producció s’ha d’adaptar a la manera de fer de les persones que el confeccionen. Així el procés productiu s’atomitza al màxim, i abans d’estar acabat, l’Ecotó ha passat per uns 41 passos fàcils  de fer (tallar el plàstic, cosir les vores, tallar la roba, etiquetar, etc.)

Amb aixó aconseguim d’una banda que el producte es pugui fer i d’altra banda aconseguim l’excelència en la realització tècnica, imprescindible per competir al mercat.

Anuncios

Etiquetas: ,

Una respuesta to “Sobre el disseny de l’Ecotó”

  1. marga montobbio Says:

    Voldria comentar que en el disseny es va tenir present que fos de fàcil plegament quan estigués buit. En qualsevol butxaca te cabuda i d’aquesta forma no molesta a l’acabar de fer bel ús. També es important la bosa interior que reté l’aliment i quan s’obre el ecotó no cau el menjar .

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: